Khamis, 30 Jun 2011

~~BeLi TiKaR bArU DpN PiNtU RmH JE~~

Hari yg sibuk ari ni, coz dah nak msk krj mlm ptg ni
esk ada sign report kad sek. keb. pulak
tp xpe ayah dah ambk cuti

sek. agama ibu yg pegi, time sek. keb. ayah pulak yg pegi adil la kn
n3 ni saja nak abadikn brg2 yg ibu beli sndr trus dr depan pintu rmh

nmpak cantik tu yg tgoda tu
slalu tu buat xlayan je bla bangla tu dtg depan pindu jual segala mcm karpet n tikar
tp dia dtg time ibu mmg ada niat nak tukar tikar baru
yg lama dah 2,3 bilah buluh yg tcabut so..beli je la

ltu pun murah je..rm50 tp ibu mmg suka tikar buluh ni..bbanding karpet...sejuk je, fesyen baru ni sbb buluhnya kecil2 yg lama tu bilahnya besar2..hu... bla ada duit ada ja nak beli barang...



model tikar..bestnya sejuk je tikar ni..

ada corak bunga2.. tu yg tgoda tu...xleh amal slalu ni..

7 ulasan:

Bionic women berkata...

ooo..rasanya sama macam rumah kita, tapi kita punyer xder bunga..kita punyer mak yg bagi. hehe

Fieza79 berkata...

tikar buluh lg sejuk utk baring2 lepak kt ruang tamu...fieza lg prefer tikar buluh dr carpet...carpet guna utk dlm bilik je...

mamalieyna berkata...

hee~ seb baik tmpt Na takde org mai umah jual2 gini..kalo tak, ada gak yg tergoda..hehe~

alimaz kembara terasing berkata...

depan rumah saya ada pakistan jual kain pasang.... huh nasib ler saya ni jenis tak suka bertandang sembang kosong....

Izan Ishak berkata...

mmg syok tikar cam ni kak... banding ngan kapet yg cepat kumpul habuk kan... tapi tulah...takleh amal selalu beli sbb dorg jual mahal kan~

Tanpa Nama berkata...

karpet lagi bagus coz karpet dapat mengurangkan sejuk berpunca daripada simen...sejuk simen memang sdap kalo baring..jangka masa lama boleh menyebabkan sakit sendi2 tulang....

Tanpa Nama berkata...

karpet lagi bagus coz karpet dapat mengurangkan sejuk berpunca daripada simen...sejuk simen memang sdap kalo baring..jangka masa lama boleh menyebabkan sakit sendi2 tulang....

Followers