Rabu, 8 Jun 2011

**HaPpYnYa....OdEr BaG RaYa DaH sMp**

hari ni lambat lg bsiaran
ibu masih bkrj mlm,blk trus lentok smp kul 9 bru bangun
anta ijat ke rmh umie,kakak abg mcm biasa g ngaji ikrok

raya lg 2bln lbh tp pesiapan tu dah kian trasa

mula2 ibu order bag dah pun dpt
mcm xsabar nak guna ni
blum raya mst rasmi lu ni


g jenjalan weekend ni bleh la guna lu
baju blm beli lg tunggu gaji ayah bln dpn la he...he..
layan ckit pic bag idaman ibu....







skrg ibu lbh suka guna bag yg btali panjang bleh bwk besilang senang klu kuar ngan anak2lg pun nak pendekkn tali pun boleh fleksibel gitu...



4 ulasan:

mamalieyna berkata...

cunlah..weeii kaler tema coklat pun cun jugak kan...lembut jer..hee~

alimaz kembara terasing berkata...

amboi ibu... raya nanti serba baru la no....

LYAfrina berkata...

waaa.. dh shopping raya..sama la skarang suka pakai beg tali pnjng gini. sng nak gerak .. esspecially part nk main kejar2 dgn ank..

zaidah berkata...

cantik tu design...dah beli dah barang raya...zai blum beli ape2 lagi...

Followers