Jumaat, 17 Jun 2011

~~oLe2 DaRi MeLaKa~~

salam siaran langsung hari ni,ibu cuti ada misi g shoping baju raya ngan member lg

semestinya lah kan klu g cuti2 jalan2 mst ada ole2nya

so tuk mngabadikn dlm blog ibu ni harus lah klik2 picnya kan layan je la....

melaka best...



makanan mst la beli yg best tu cencalok melaka tbaikkkkk....





replika kapal tuk kenang kenangan






ha.. ha... abgnya topi n spek mata smp je trus beli n trus pakai he.....





brenti minum lu....



kakak pun beli n trus pakai gak....




kakak yg happy always....

sapanya lg klu xadik ijatnya...g mana2 mst beli menan keta tp kali ni bas pulak dah...





trus main tau...xlps pegang je kemana2 pun..





ni kipas mst beli cuaca panas kn bleh trus guna gak....



model kipas...he...




baju la ibu suka beli smstnya...tuk ayah,ibu, abg, kakak n ijat pun ada...



pagi soknya trus pakai tau....



FM ni tuk adik ibu mamalieyna smstnya n baju tuk ayip...

t esk m'njang g anta ye tungggu.........skian dah tammat kisah2 n ole2 dr MELAKA mmg best n enjoy.......




3 ulasan:

~Siti Hajar~ berkata...

Byknyer ole2, shpg sakan di melaka...bestnyer...hehe

Ole2 utk blogger lain xde ker..??? haha

Fieza79 berkata...

shoping sakan ni...suma serba lengkap..alaa ole utk blogger..takde..?? heheee

mamalieyna berkata...

waaa ada la tuk ayep..best2x..hee~ mai esok tau..abah ayep takdak pagi..elok ler mai, tak aa boring..hee~

Followers