Isnin, 27 Jun 2011

~~DaH SiGn RePoRt KaD sEk.AgAmA~~

Selamat kembali bkrj suma

ibu ari ni krj shift pagi,so xdpt nak jengok rmh kwn2 awal2 ni

blk krj mlm nnt bru dpt layan blog sat


kisah anak2 ibu pada hari jumaat lps..
ibu kn cuti so dpt la ibu yg hadir d sek. agama abg n kakak tuk sign report kad
kakak pada sesi pagi ibu g dlm kul 9 pg
slps selesai krj rmh

abg pulak pada sesi ptg,ibu pg dlm kul 2 lps uztaz2 solat jumaat
prestasi kakak n abg sederhana saja tp boleh dbanggakn juga sbb pratus mningkat bg setiap exame..

layan ckit pic2 kenangan d sek. kakak n abg...





Ijat yg lbh2 posing lak smntara dok bratur tunggu giliran ibu smpt ibu klik2 pic guna fon je...




dlm kelas kakak, kakak d kelas ptama ada 4kelas tuk tahun satu mngikut pretasi pelajar susun atur kelasnya...




antara result kakak dlm exame ptghn tahun ....ada yg lemah tu dlm tauhid la kn kena byk menghafal tp kakak, ibu ayah cbuk krj main mana dan je...



ini sesi ptg pulak nak blk dah siap sign abg nya ...

sblm blk smpt bposing dpn sek lu, sek.agama taman dato' harun

abg pun sama lemah dlm tauhid, skali ibu ckp bru ngadap buku, ibu krj shift, bla ibu ada bru ngadap buku klu ibu krj suma ngadap tv je..tp ibu akan tetap bg tumpuan pada anak2 ibu walau pun cbuk mana pun semoga exame akhir tahun

dpt result yg bagus klu xkena turun kelas , abg d kelas k2 d sek agama...


2 ulasan:

mamalieyna berkata...

dah ada anak2 sekolah lg besar tgggwb kan..takpa tak lama lg nak bersara kan..leh ibu bg perhatian penuh nnti..insyaallah..tu kira ok gk tu, leh berusaha lg, abang n kakak ~ ^_^

zaidah berkata...

samalah ngan kita.....bila dah penat memang kekadang tak tertengok diorang nyer sekolah....

Followers