Khamis, 23 Jun 2011

~~PrOjEk bAiK pUnYa~~

kisah ni pada pagi smlm bla ibu ttido xhingat punya blk krj mlm
apa projek ijat bla ibu ttido n xde sape nak marah dia

projek baik iaitu mgunting buku bagai
bla ibu trasa lama bleh lena ibu pun kuar tgk abis bsepah satu rmh
pantang jumpa gunting mst nak gunting2 mana dia bleh gunting

ibu pun klik2 pic ni tuk ibu tunjuk bla dia dah besar nnt n kenangan buat ibu bla ttido mst ijat ada projek,penah tu dia curahkn bedak abis satu badan,smlm punya projek baik.......layan......



pandai je,bla dah gunting sepah2 suma dia sumbat bwh krusi tu ha....

sikit pun xrasa bsalah..hu..hu..anak ibu sorang ni mmg byk akalnya...

4 ulasan:

mamalieyna berkata...

aiyak..seb baik tak wat projek gunting rambut..hee~

bijak2x..dh gunting sorok bwh kusi eh..bagus2x..hee~

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ish..bahaya tu kak..gunting2 ni..seriau sy..sib baik gunting kertas je. if gunting benda lain..naya..huhuhuh

Fieza79 berkata...

hadoi la bahaya jgk tu main gunting...nsb baik kertas je yg digunting...tkde langsir ke...cadar ke apa2 ke brg dlm umah..jenuh haru..!

Bionic women berkata...

ibu, kita ada sorang anak sedara yg memang pantang jumpa gunting , abis emua benda dia gunting, terbaru balik kg baru ni, dia gi gunting charger telepon ngan langsir umah dia.
kesnya abang dia tengah buat kerja sekolah then tertido, dia amik gunting dalam pencel case.huhu

Followers