Selasa, 7 Jun 2011

@@oLe2 dArI sArAwAk@@

salam ceria, mlm td firts krj mlm
so blk pagi td trus tido

bangun kul 9 siap ijat anta rmh umie n abg kakak g ngaji ikrok
ibu layan blog bsiran langsung lak

kisahnya seminggu lps kawan baik ibu ada g bcuti d miri sarawak
so ibu ada la kirim kain batik tuk buat baju pasang
n ada gak dia bg ole2 dr sana
mlm td dia bru bg pada ibu

layan pic tuk kenangan t.....




kenang kenangan dr sarawak drpd kawan baik jannah namanya



ini batik indonesia,ingat raya tema pepel lg tahun ni
ini bru la batik sarawak, ibu suka corak cantik n lembut je n warna kegemaran ibu,hijau., ni nak kena p cari kain kosong tuk buat baju pulak ni..



5 ulasan:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah bestnya akak ade ole2, kita teringin nak pi sarawak, tapi hubby tak mau pi

LYAfrina berkata...

ALHAMDULILLAH REZEKI...
DPT DR SARAWAK LAGI TU..

Fieza79 berkata...

tk dpt pegi dpt ole dari sana pun dh kira best...

fieza dh penah smpai sarawak tp tkde pun rasa nk beli kain mcm tu..cantik la..

nureen berkata...

bila la nureen bleh smpi srwk ek... teringin gak... kain tue cantik leh wat utk raya ni :)

mamalieyna berkata...

canteek...purple eh, kami dh pilih kaler gak, n dah beli pun baju raya, taktau bila nak buatnya..org punya pun blm start buat,huu~

Followers