Isnin, 20 Mei 2013

~~KeJuTaN HaRi IbU~~

Assalam..kejutan la sangat, sebenarnya teruja sebab baru petama kali sambut hari ibukn
selalu tu kwn2 jer dok wishkn...kali ni keluarga plak sambut ramai2kn..potong pulut kuning lg
tumpang b,day party anak buah sebenarnya, nnt cerciternya ye...
sekadar nak abadikan di blog ibu yang makin lama makin suram tanpa n3 ni hu..
mood kelaut la sekarang ni xtau nape......tp yg pasti hanya tuhan saja yg tahu apa yg bemain2 d fikiran
tika dan saat ini....
7 ibu yg hadir malam tu...dr kiri birasku..ina,kakak iparku noriah,adik iparku mariyam,aku,
kakak iparku masitah,birasku jumasni n biras bongsuku yg menanti cahaya sulung oktober ni noni...
semoga kita menjadi ibu2 yg mithali...amin...

senyum smp kepipi sumanya....

Jumaat, 3 Mei 2013

~~HaBuAn BuDaK LaSaK~~

Assalam ...jumaat yg di tunggu2 tiba jua...
apa taknya...mlm ni nak btolak blk kg..nak menunaikn kewajipan mengundi
ibu ngan ayah masih mengundi di kg masing2...
ini kali ke 2 ibu mengundi..kali pertama dulu masa baru2 kawin tahun 1999
tahun ni rajin pulak nak blk megundi....harap2 ada perubahan besar yg belaku kali ni....

gambar sekadar hiasan n3


habuan budak yg kaco ibu lipat kain...

Khamis, 2 Mei 2013

~~MaRi MaKaN JeLy~~

As salam ...sejak dah boleh duduk ni dah mcm budak besar dah
apa yg abg kakak makan dia pun nak makan
layan aina yg dah pandai makan jely ni...


khusyuk toi aina makan....


Followers