Jumaat, 24 Jun 2011

~~SyUkUr IjAt SuKa iKuT iBu SoLaT~~

salam jumaat yg mulia n salam weekend
hari ni ibu cuti ada misi d sek. agama abg mirul n kakak ain
iaitu pergi sign report kad

kakak sesi pagi,abg pula sesi ptg
ibu merempit je la nak drive ayah mmg xyakin ibu boleh bwk smp ksek. yg keadaan jln yg sgt sibuk tu..tp bwk moto kasi pulak hu..hu..

bbalik pada tajuk asal,ijat ni mmg suka ikut ibu solat, biasanya time solat maqrib
layan pic yg ibu smpt klik2 smbl nak tunggu msk waktu maqrib ni......

















7 ulasan:

mamalieyna berkata...

bagus abg ijat..kekalkan tau sampai besar..Moga abg ijat n ayep jugak jd anak soleh..Aminn...

nureen berkata...

sejuk perut ibu mengandung...
elly pon sama mcm abg ijat... nmpk pakai telekung dia pon nk smbhyg jgk & ngaji quran katanya.. ;)

Fieza79 berkata...

sejuk perut ibu...rajin nk solat dia...moga besar nnt jadi anak yg taat dn soleh..

Bionic women berkata...

hehehe..tomei jer ijat.
semoga jadi muslim sejati yea ijat.

sekolah hubby kita pun hari terbuka hari ni..

~Siti Hajar~ berkata...

Rajinnyer ijat solat..

sga Ijat jd anak yg soleh yer..

Ms Fai Ayie berkata...

alhamdulillah...semoga ijat mnjadi ank yg soleh...hehe...

jom singgah blog fai
http://fai-ayie.blogspot.com

Ummi Salsabila berkata...

Alhamdulillah...sejuk perut ibu mengandung....:)

Followers