Selasa, 21 Jun 2011

~~dEsTiNaSi WaJiB bLa kE MaLL~~

Hari ni kisah d mall pada hari jumaat tempoh hari lg
anak2 ibu klu g mall pantang jumpa benda2 alah ni mst nak mnabung

ijat sorang je layan je la
tukar token rm5 je bleh main 5 menan layan pic ijat main menan yg wajib singgah klu jumpa ni...









mula2 seronok tp bla ketapi tu buat pusingan cuak pulak muka dia







brangan bwk keta betul la ni






layan.....



main ketuk2 hantu ..



ketuk lg dan lg...


cepat ijat lg 4saat je...

kwn ibu rajin mlayan ijat ni...tu yg suka kuar ngan member ni bleh pilih kain lama2 n klu ngan cik somi suma nak cepat...ngeee...tp t nak betul2 soping baju raya kena kuar ngan ayah lak bleh tapau duit ayah...he...he...




6 ulasan:

mamalieyna berkata...

waaah syok la abg ijat tu...ayep smpai skrg, takmo je nek tu..huu~ ok gak la..jimat duit...ngee..

Fieza79 berkata...

mmg tmpt wajib utk anak2 bila ke mall...jd jemu pulak nk tgu budak2 tu main smpai puas...

~Siti Hajar~ berkata...

btl tu mmg ni tpt wajib bila p mall, klu xsinggah rasa cam xcomplete je jejalan kat mall, anak2 suka la tp mak ayah la kopak poketnyer...hehe

Bionic women berkata...

dulu carefour subang jaya ni xder benda ni, tapi sejak ada ni rasa kurang aman nak bersoping..huhu.
dhiya akan tarik tangan kami ke sini dulu..berjam2 plak tu..

tapi kat carefour tu, ada 1 menan depan kedai buku, letak 50sen jer tapi lama giler dia bergerak..heheh

Izan Ishak berkata...

samalah ngan anak2 izan ni kak. kalau pi mall tak sah kalau tak singgah tmpt ni. kadang2 tu sampai ayah dorg buat dek je...hehe

Nadiah Sidek berkata...

beza dgn safiyyah..dia takut dgn mainan tu. menangis2 dia walaupun benda tu tak bergerak pun :p

Followers