Isnin, 6 Jun 2011

~~JoM kE BUKIT BERUNGTUNG GOLF & COUNTRY RESORT~~

salam isnin
weekend yg penuh aktiviti
hari ni bsiaran langsung coz ibu cuti hari ni n smlm
tp hari ni dah nak msk krj mlm

bmula dr mlm minggu ibu kuar ngan ayah je merempit k uptown
detinasi utama ke kelana jaya
tp sangat2 la hampa coz xde org pun yg ada xsmp 10 org juru jual n pengunjung pun xde sgt

so. ayah pun bralih plan ke uptown kota damansara
ooo sgt la ramai org siap ada karaoke lg dlm kul 2pagi bru blk

anak2 xde so ibu pun bdating la ngan ayah
abg ke melaka ikut SIL ke kenduri kawin
kakak n adik ke rawang ngan paksu dr mlm sabtu lg

paginya ibu n ayah ke rawang menjemput kakak n adik
sblm smp g shoping brg dapur d NSK sebuah pasaraya d rawang
lps msk2 ptgnya g mandi2 d kolam di bukit beruntung
dewasa rm7 kanak bwh 7 xyah bayar

d sini byk aktiviti d sediakn boleh mandi,ada boling,ada dewan tuk majlis rasmi n penginapan pun ada,taman mainn kanak2 pun ada so
layan skit pic yg smpt ibu klik2 guna camera fon ibu je...



bru smp




d bwh ada taman mainn kanak2




kami g dgn 3 buah keta anak2 buah ayah n SIL pun join





kanak2 je mandi, yg dewasa mmantau je





ijat yg suka mandi kolam

ijat d kendong kezennya kakak seri




makan lg,sbenanya makann xboleh bwk mask tp pandai2 la nak idup kn




ijat yg belajar renang ngan paksu lah



kakak yg cepat sejuk ye la kurus kn



ibu sekadar juru foto je




ayah dok sbelah ibu pun xmandi melayan metro je




merenung anak2 mandi ke apa tu.....



ijat dah nak balik






layan tangga ijat




suma dah nak blk

destinasi utama penginapan n mandi manda bukit berungtung kami datang lg nnt...


3 ulasan:

nureen berkata...

kalau nureen ni.. x tunggu la terjun skali.. hehehe... bleh berenang kuruskan badan :P

mamalieyna berkata...

menarik~ tak pernh mandi kolam dak arif tu...g wetword penah la..huu~

syoknye mereka~

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah bestnya kak, meanrik ni leh la pi tapi kalo pi ramai2 la yang seronok kan

Followers