Selasa, 3 Januari 2012

~~SaMbUtAn TaHuN BaRu 2012 Di DaTaRaN MeRdEkA~~

salam tahun baru 2012,kembali bsiaran setelah bcuti dgn kuarga tercinta selama 10 hari
harini kembali bkrj,penat cuti aktiviti penuh,tp suma beres,anak2 pun esk dah mula bsek. dgn unifom baru semangat baru....terutama abg mirul semangat tuk UPSR tahun 

semoga abg belajar rajin dpt skor yg terbaik tuk diri dan masa dpn

.........................................................................................

seperti tajuk tahun ni 2012 sambut malam tahun baru d dataran merdeka
tahun 2011 sambut d icty dgn anak2 n cik somi jer,tp tahun ni meriah sambut ramai2 dgn 3,4 kuarga yg lain 
azam baru d tahun baru NAK BUAT YG TERBAIK TUK SUAMI DAN ANAK2 
termasuk nak kuatkn semangat tuk bawak perut yg semankin membesar ni
maklum la kali ni mngandung krj 12jam,3org sblm ni krj 8jam jer

selamat kembali bkrja suma
layan antara pic2 pada mlm tu.....









lg 5 minit


tepat jam 12mlm 2012...


paksu lah siap dukung ijat yg ketot ni....


sgt2 teruja tgk bunga api  secara live ni..


dan lg

lg2


abg ijat yg peminat setia angry birds

 

kakak ain yg nakal


bsama anak buah kakak nurul syafiqah

antara yg interframe


jenerasi baru yg brutal n ganas2 sumanya


pic tuan blog yg sedang ngandung 6minggu ni...esknya bsmbg sambut ke genting pulak esk n3nya ye....

4 ulasan:

eB ezrin berkata...

bestnyer. :) kami? hu3

LYAfrina berkata...

tahniah imah...

meriahnya... dlu msa blajar kt kl slalu bkumpul kat bkit bntang sambut new year,,

thn ni new year kt rmh j.. x sihat.. tup2 dgr bunga api

Nadiah Sidek berkata...

rajinnya akak tunggu countdown tahun baru kat dataran

mamalieyna berkata...

lama tak merasa smbut tahun baru camni..eh pernah ke?..hee~

sllu dok umah layan bunga api kot tingkap je..hehe..

meriah~

Followers