Selasa, 10 Januari 2012

~~HaBuAn UnTuK BuDaK NaKaL~~



salam selasa,dah 10 january kn cepatnya masa blalu
kisah anak2 ibu ni suma aktif2 n nakal2 sumanya,jgn kata d rmh jer klu g rmh sedara yg lain pun duduk xdiam,kadang2 terasa gak ibu bila ada yg asyik mnegur anak kita jer suma xkena d mata depa

bila fikir baik2 ala hal anak2 buat pa nak terasa bagai 
agaknya sejak ibu dah pregnan ni asyik cepat trasa jer

see kaki ijat ni xtau kenapa tiba2 dia ckp kaki dia bdarah
cepat cuci n kakak ain lekatkn hdplas

nakal pun nakal la janji kamu suma sihat, normal la budak nak membesar aktif gitu










suka bposing dgn bag n botol air baru dia tu...terangkat kaki konon sakit nak pijak....



tp klu dah ajak g jenjalan hilang sakit sudah....peminat tegar angry birds....

5 ulasan:

LYAfrina berkata...

comel beg.. complete set angry bird

eB ezrin berkata...

nasib skit... hu3

::NureeN:: berkata...

heheh.. ellesya klau x luka pon nk pakai plaster.. :)

Izan Ishak berkata...

takpe kak... anak2 aktif tak reti dok diam tu biasalah kak. dgn cara tulah otak mereka berkembang kan.... sian ijat sampai kakinya berdarah ye.

afnan pun baru2 ni sampai 2 kali bibirnya berdarah gara2 lompat 2 anak tangga ke bawah...

~Siti Hajar~ berkata...

Budak2 nk membesar gitulah k.imah, biarkan aje dorg ber'explore' dunia mereka, baru bijak...

Oh! Ijat peminat tegar Angry Bird, trend kan...hehe

Followers