Jumaat, 27 Januari 2012

~~FaNaTiK DgN MeNaN KeTa....aLiH2 BtUkAr mEnAn MaSaK2 PuLaK~~

salam jumaat penghulu segala hari,hari ni ibu dah msk krj pagi,tp ayah masih bcuti sibuk dok melayan anak2 d rmh,amzar anak ibu yg sorang ni mmg fanatik dgn keta menan,pergi je mana2 mst nak beli keta menan
dr sekecil2 keta smp la sebesar2 keta menan
kat rmh dah sebakul besar koleksi keta menan dia
kadang2 ibu bwk gak yg kecil2 keta menan dlm beg dia tuk main klu dia bosan2 kn...



xdpt beli dpt pose dgn keta menan yg besar ni pun jadi la...time ni lokasi di kedai menan keta nilai3,dia mngamuk gak nak beli tp ibu xbelikn pun
sbb kat rmh dah ada byk bkn main sgt pun cuma buat koleksi jer..membazir je kn

pic lama d awal tahun 2011...bsama koleksi keta menannya..tp skrg dah xlalu nak susun pun...



tup...tup...hero yg sorang ni btukar minat pulak pd menan masak2 sejak tiap2 mlm dok teman ibu tgk master chef malaysia tu...siap hafal lg lagu tema tu....
klu ibu masak ddapur pun dia sibuk nak masak gak...ngee...layan jer...

8 ulasan:

eB ezrin berkata...

kira ok la tuh, kalo aed tuh. men kasut tinggi la plk. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Salina@IbuAqil berkata...

Uishhhhh!!! Sama ler Aqil suka kumpul koleksi kete menan nih.. Hi3!!
Happy weekend dear & TC!! ;)

~Siti Hajar~ berkata...

Aiyakk apsal Ijat tukar ke mainan masak2 tu...hehe...kelakar la Ijat nih

Fieza79 berkata...

hadoi sekali main mainan masak2..orait la tu hehee...

lienda berkata...

hi hi untung untung jadi masterchef malaysia yang kedua...

::NureeN:: berkata...

bakal chef ni :)

LYAfrina berkata...

uishh..suak main masak2 jugak yer..

Izan Ishak berkata...

hehe... amzar nak chef ye bila besar nanti? comel je dia kak...

Followers