Isnin, 9 Januari 2012

~~MaSa mEnGuJi KeSaBaRaN BiLa NaMa AnAk PaNjAnG~~




salam isnin yg mulia, minggu ni ibu krj mlm, so curi2 masa nak bblog
pada ibu saat2 paling menguji kesabaran bila nama anak panjang ialah time nak tulis nama pada buku2 sek. 
masa bagi n tulis pada borang daftar lahir sekali je tulis
 skrg bila anak dah sek. hu.....nak tulis bpuluh2 kali nama pada buku

buku tulis,buku aktiviti n buku teks sek. keb. abg mirul dgn kakak ain trmasuk buku2 kat sek. agama lg
grrrrrr....

semoga anak2 ibu menjadi insan yg cemerlang dunia akhirat kelak amin
nama masing2 mmg panjang....see........................





sesi menulis nama kakak ain 


dan lg



see...AIN ARDINI HAIFA BINTI SAHABUDIN


abg pulak....MUHAMMAD AMIRUL HAKIMI BIN SAHABUDIN




abang mirul tolong ibu balutkn....
lepas tulis nama sesi membalut pulak..nasib baik skrg ada plastik balut yg dah ready pasang siap punya kurang sikit krj2 ibu....time ni belum buka sek. lg...skrg sesi membalut buku teks n buku2 aktiviti pulak.....pada kwn2 yg ada sebaya anak2 imah mst faham kn....mcm feeza ngan siti hajar,,,kan..kan....



7 ulasan:

LYAfrina berkata...

huhu..memang pnjang tu.. essepcially nama anak bujang imah tu... smpai penuh garisan tu kan... nnti dlm ic ..lg pnjang jd kan.. nama asya pon agk pnjang gak.. aduhh..mesti lenguh tanagn kan nak tulis satu2.. ada cara senang.. type j nama kt Mc word..pastu ..print je,... lekap dgn tape. mcm ank sedara lya.. mak dia siap buat cop nama lagi.. main cop j la..

Rafshila Romli berkata...

itu baru buku.... saya yg cikgu lagi pening dok menaip nama anak murid yg panjang2 ni.... berpinar mata nak menaip... huhuhu
dah trend plak kan letak nama anak2 panjang2....

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

jenuh la kan kak, esok saya pun jenuh la nak nulis nama balqis yang 3 patah perkataan tu

aLiMaZ rOn berkata...

tulis jangan tak tulis ibu.....

Fieza79 berkata...

bila anak2 dah mula masuk sekolah..baru la terasa penangan nama panjang yg kita bagi dulu...tak muat tulis..huhuu..!

Izan Ishak berkata...

gitulah kak... kalau nama anak2 panjang, lenguh nak tulis satu2 kan. dah lah tu... berpuluh buku pula tu. cabaran.. cabaran...

eB ezrin berkata...

wat cop boleh x?... i mmg pemalas :)

Followers