Jumaat, 20 Januari 2012

~~aSaL tErInGiN JeR TrUs MaSaK~~




salam jumaat yg mulia,ptg ni ibu dah nak masuk krj mlm
krj 2mlm jer lps tu cuti 4ari semperna raya cina kn
ayah n anak2 cuti 10 ari tau jeles tul...

nak kemana cuti ni ek...?tunggu n lihat je la kn
**********************************************************************

selera ibu skrg tgh nak makan jer,klu makan nasi nak blauk rebus2 n bakar jer
asal tringin jer trus masak,smlmkn cuti,ibu tringin nak mkan daging rebus cicah
trus masak n makan smp puas he..he...

see layan pic2 hasil masak2 smlm...









daging rebus cicah air asam,kali ni ibu letak serai tumbuk ngan kerisik



ayam goreng tuk anak2 ibu



taugeh goreng pun sodap


paling best ibu buatkn air asam boi campur asam jawa dr adabi tu..emmm mmg maveles lah
happy week end kwn2 n happy holiday......

5 ulasan:

Fieza79 berkata...

fuhh..daging rebus cicah air asam..mmg terbaik..faberet sgt tau imah..kecur air liur..!

mamalieyna berkata...

bestnye daging rebus tu....nmpk air asam lg mebeles..hee~

lama tak buat n3 masak2..^_^

::NureeN:: berkata...

klau mai rajin kan k.imah segalanya jd.. heheh nureen syukur sgt2 kali ni nureen preggy x alah, dlu masa preggykan ellesya alah terok

eB ezrin berkata...

dgg rebus cicah air asam mmg my fav lah. pergh. :)

lienda berkata...

alamak terliurnye nengok daging cicah ayaq asam nie,nak buatlah weekend nih!
anyway!salam kak,i followww...

Followers