Khamis, 12 Januari 2012

~~AbG MiRuL DpT CaBuTaN BeTuAh~~






salam khamis yg mulia,dah besar anak teruna ibu ni..tahun ni abg mirul nak duduki UPSR
cepat masa blalu ,tahun dpn dah sek. men. ibu pun semakin tua ahaks..

bg mirul dah boleh d harap tuk jaga adik time ayah ibu blk krj lambat
dah boleh d harap tuk tolong2 d rmh kenduri

ahad lps kat prumahan ibu ada kenduri kawin, awal lg dia dah g n jadi penanggah n tolong cuci pinggan
so ada cabutan betuah n abg mmg btuah hari tu

bukan tu jer suma yg tolong2 d majlis tu dpt la buah tangan cawan yg comel.....see.....



dpt hamper 3 botol baby lotion..kesian gak abg xnak guna ni kasi jela kat ibu n kakak ain guna......


comel cwn ni....tambah lg la koleksi dlm almari ibu ni.....nnt pindah rmh bwh baru ibu beli almari besar sikit leh susun cencantik....huyeiii esk n lusa cuti....ahad krj pagi grrr......


5 ulasan:

LYAfrina berkata...

tahniah abg mirul.. mmg syok..dpt hamper johnson lagi tu/

Izan Ishak berkata...

bestnya abg...tolong kat kenduri kawen dpt cabutan bertuah plak... jarang plak dengar org buat camtu kan.

eB ezrin berkata...

nak cuti jugak boley? :)

::NureeN:: berkata...

hamper tue bleh simpan utk bb 1 botol :)

Nadiah Sidek berkata...

best tu. saya jarang bertuah..hihi..

Followers