Jumaat, 28 Oktober 2011

~~PaNtAnG jUmPa~~

salam jumaat yg mulia..ari ni dah nak masuk krj malam
pada hari yang mulia ni sebenarnya ibu malas nak bebel panjang2
tapi dsebabkan ada lagi insan yg xdiundang kononnya (ipoh mari)
masih lagi terjah blog ibu dan memberi komen negatif

ibu mngambil kesempatan disini nak btanyakn pada insan ipoh mari ni
apa masalah awak dgn saya?
kenapa awak sakit hati dgn semua n3 saya terutama n3 masakkn ?
kenapa semua n3 saya ada ja yg awak tak suka?
ini blog saya,saya seorang wanita, isteri,ibu so saya mmg suka memasak

apa salahnya saya nak abadikn setiap masakkn saya pada blog sendiri
saya rasa rimas la dgn komen2 awak,mcm saya ni mengacau hidup awak pulak

saya mintak budi baik awak tidak perlu la susah2 terjah blog saya yg tidak semegahnya ni...terima kasih...
emmmm....kenapa la nak bblog pun ada yg dengki!!!!!!!!
apa2 pun layan pic ijat yg pantang jumpa benda alah ni mst ibu kena layan gak....


pic ni ibu klik guna fon jer lokasi d kedai makan GULAM MEE kota damansara. mlm minggu lps..sementara tunggu makanan sampai layan ijat main lu....

8 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

Uiksss!! Siapakah si "IPOH MARI" tu?! Kuang asam.. Merosakkan nama org2 Ipoh yg lain.. Ina Ipoh gak.. Hik3!!! Tp im ok jerk sis.. Kan?! hehehehee

mamalieyna berkata...

haih...pelik je kan dgn 'org tu'..apa mslh sebenar dia tu..haih~

abg ijat mmg kontra ngn ayep..ayep bab2 ni..mmg dia takmo aja...hee~

Ms Fai berkata...

wah, di kalangan blogger pn ade mcm ni jugak. ape la yg "die" dapat agaknye dgn buat mcm nii...

::NureeN:: berkata...

sape tue.. amboi suka ati la kan.. kita punya blog nk tulis apa pon.. yg dengki apasat.. recipi kita nk kongsi pon x salah pa..

*ellesya pon pantang jumpak gak.. hehee

Tanpa Nama berkata...

RILEKS LA..TAKKAN TAK BOLEH DIKRITIK...NI ZAMAN NAJIB LA PM...KRITIK MENGKRITIK TU PERKARA BIASA...KALO AWOK2 DOK MENUJI JE... SAPE PULE NAK KRITIK...KRITIK TU KAN BAGUS..MEMBINA APER....- IPOH MARI-

Tanpa Nama berkata...

RILEKS LA..TAKKAN TAK BOLEH DIKRITIK...NI ZAMAN NAJIB LA PM...KRITIK MENGKRITIK TU PERKARA BIASA...KALO AWOK2 DOK MENUJI JE... SAPE PULE NAK KRITIK...KRITIK TU KAN BAGUS..MEMBINA APER....- IPOH MARI-

dinor's family berkata...

UMMM AKHIRNYA AWAK INTERFRAME GAK YE....DAH DEKAT 5HARI SAYA TUNGGU KOMEN DR AWAK...KOMEN MEMBINA XKISAH LER...TP XKN SUMA N3 SAYA AWAK KRITIK LAK ..SAYA ADA WAT AWAK SAKIT HATI KE....? TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG CAU DARI TERJAH BLOG BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SAYA NI...SINI BUKAN MEDAN NAK BPOLITIK K......BLAH...BLAH....BLAH....

eB ezrin berkata...

eh? pesan eB pader tanpa namer, kalo dh brani kritik, np x brani tunjuk identiti, namer pn brani, takkan x brani kena kutuk balik kot? jgn apa yg dikata mkn diri.& tlg jaga nm ipoh tuh yer...

Followers