Selasa, 11 Oktober 2011

~~MuArA iKaN BaKaR kLaNg,KaMi DtG LaGi~~

 salam selasa
ibu dah mula krj pagi ari ni
ada lg pic2 yg blm ibu abadikn dlm blog ibu
antara tetamu n manu kami ari tu
tetamu tmasuk kuaga ibu 22org ksemuanya
manu;mst lah ikan bakarkn,ikan caru n pari bakar
                     udang n sotong goreng tepung
                     ikan siakap msk stim
                     kerang rebus n sayur kailan goreng
bil; rm353 je

yg rasa xbestnya mlm tu xde plak manu tambahan untuk bkuah cm tomyam gitu
klu ada pun kita kena order bsama ikan yg kita pilih2 tuk bakar td
hu....dah lama tunggu dah xkuasa nak bangun pilih lg lauk2 tuk msk tomyam
bla pulak nak mknnya,itu pun satu persatu manu nya smp
biasa la klu mlm minggu mmg ramai pelnggan
klu mlm biasa kita bleh order manu tamhan tuk bkuahnya, klu xsilap ibu la
so layan pic yg mana smpt klik je..ini pun ehsan dr adik lelaki ibu klik guna fon...
segan nak bria2 klik2,segan ngan kuaga ipar duai gitu...


last dtg mlm smbt tahun baru 2011 ari tu...



tetamu utama gitu...ibu bsama adik2...
 anak2 sedara sblh ayah ni...
abah ayip tpejam plak hu....

 lama gak mnuggu..xpe smpt solat maqrib lu..
 SIL bkaca mata tu yg baru kematian suami bln 7. 2011
 dah xsabar nak mkn, lambat tunggu suma manu smp mkn lu apa yg ada...



 habis sudah..alhamdulillah dpt gak ibu mkn ramai2...sila abaikn meja bsepah ye..almaklum la yg mknnya
ramai kanak2 riang...


last pose org yg kkenyangan...slps mkn kami terjah icty plak smp pagi bru blk hu....n3 esk lak....
insyaallah bln 12 dtg lg,bwk mak dr kg dtg nak jaga adik ibu bsalin a.k.a mamalieyna tu....

3 ulasan:

LYAfrina berkata...

bestnyer....
mmg meriah...makan ramai2... detik tbest ni..meraikan hari istimewa dgn family

::NureeN:: berkata...

geram tgk kerang bakar.. nk crlah mlm ni ;)

~Siti Hajar~ berkata...

makan 22 org tp bil RM3++ je, murah bangat tuh, nti k.imah banje sy plk eh...ekekekek

Followers