Rabu, 19 Oktober 2011

~~WoLdLeSWeDnEsDaY:DoUbLe Vs SaMe~~

salam rabu..woldles wednesday ye
lambat bsiaran...sibuk layan org demam kat rmh ni
mlm td ibu xg krj
ayah demam teruk ptg smlm, smp kejang kakinya
ptg dlm kul 5 ibu bwk g klinik ingat nak ambik surat duc nak refer spital jer
tp duc suruh rehat satu mlm mkn ubat n minium byk air 100pluss

pagi ni ayah dah nampak sihat sikit
ibu dah jenuh pujuk nak g ambik test darah takut demam denggi
tp ayah degil xmau g, katanya sihat dah ibu dah pun aplly cuti gak mlm ni nak teman ayah test darah

tp ayah yg bkeras xmau p ibu boleh buat apa, klu anak2 tu bleh le ibu paksa dukung g gak
ni dah tua2 lg pun dia punya badan,klu dia rasa dah sihat tu sihat la

tp mlm ni tetap gak cuti,cuti byk kena abiskn sblm bln 3thn dpn hu.....
ni kisah si ayah lg ni....company ayah ni mmg tiap tahun ada buat cabutan btuah tuk suma pekerja
tahun lps ayah dpt microwafe ngan voucer jusco...yg bestnya tahun ni dpt seorang dua hadiah...
see....double vs same....         

                                                      
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v



hu...dah le dapat2...sama lak tu.....penbancuh kek dua2nya.....



voucer leh soping baju sek. abang kakak t ni......

2 ulasan:

eB ezrin berkata...

byknyer

mamalieyna berkata...

bestnye...kasi i satu..hee~

eh kak, pembancuh kek yg lama kt umah Na kan..ari tu kemas2 mcm perasan menda alah tu la..alahai..lupa nak pulangkan..hu~

Followers