Isnin, 17 Oktober 2011

~~KaD JeMpUtAn KaWiN Yg uNiK~~

salam isnin yg ceria,seceria cuaca dluar
hu...ibu bru blk dr krj mlm ptama
weekend yg agak penat dah le bru abis krj pagi
esknya ari sabtu ada kenduri arwah yg ke100 d rmh SIL d rawang
mlmnya kumpul adik bradik mkn sate dlm 200cucuk

ibu pegi lewat sikit sbb ada urusan pejabat dlm kul 10.30pagi bru gerak ke rawang
smp dlm 11.30,ramai tetamu yg hadir n menu yg byk alhamdulillah majlis lancar,cuaca pun baik
kul 11.30 bru blk pj,esknya ahad bgegas pulak g sopig barang dapur
ptg dah nak naik krj mlm
blk pagi ni ijat buat peel lak
slalu ibu blk dlm kul 6.30 pg dia masih tido
jdnya boleh ibu lelap kejap hilangkn mngantuk

hari ni ibu blk dia dah bangun siap tgk tv lg
tepaksa la ibu trus buat krj2 rmh dulu
sblm anta g rmh umie dlm kul 9 lbh karang

lari dr tajuk jap ye...
bila dah ujung2 tahun bgini banyak jemputan kawin
ibu ada dpt satu kad kawin yg unik ni
ptama kali nengoknya..see.....




dah mcm watikah draja plak...sesuai la dgn majlis raja sehari kn...

10 ulasan:

LYAfrina berkata...

kad kahwin tu ???
x pnah jumpa lg.. stakat ni canggih2 pon still bentuk kad.. y ni ala2 souvenir.. tp sgt kretif n ala2 watikah raja..

zaidah berkata...

SEMAKIN CANGGIH2 N CANTIK2KAN....MEMACAM DESIGN ADE...

Izan Ishak berkata...

lain dari yg lain nih...tak pernah jumpa lagi...

eB ezrin berkata...

ari nih tenet slow, gambor x leh tgk. hu3...
ps: tp eB singgah gaks ... tc yer :)

Salina@IbuAqil berkata...

hik3!! kreatifnya.. ;) salam kenal.. ibuAqil follow sini ye.. :D

mamalieyna berkata...

skrg dh mcm2 jenis kad kwen, org makin kreatif..cantik...^_^

wahida berkata...

uniknya...kenapa tak snap gambar dlm...nak tgk besar mana...

Cho Zila berkata...

memang macam2 sekarangni... kalau der duit semua jadi .. akak suka kalau kad tu simple janji sampai maksudnya...

~Siti Hajar~ berkata...

Kad tu mcm kad Kawen penyanyi Ning Baizura, pesen gulung2 gitu...hehe ingat lg sy kad ning Baizura tu...haha

::NureeN:: berkata...

aik.. sllau org wat souvenir kan.. kad unik x pernah d buat org ;)

Followers