Isnin, 3 Oktober 2011

~~TOLONG JANGAN KACO HIDUP ORG BLEH!!!!!!!!~~

Salam isnin yg ceria,tp mood ibu xseceria cuaca d luar sana
dah hampir setahun ibu bbloging
ada la seorang hamba allah ni "tanpa nama" selalu komen negatif kat n3 ibu
ibu rasa sedih la....ibu update blog ni tuk tatapan kwn baik n tuk kenangan d masa akan dtg


tp si mulut cabul ni slalu mngomen yg mnyakitkn hati je
klu rasa blog ibu ni xbg apa kesan baik tuk awak cik "tanpa nama" jangan terjah blog ibu la
buang masa cik je.....

ibu baru dlm dunia blog, xtau plak dlm alam maya ni pun ada kwn ada lawan ye....:.-(
kpd kwn2 baik ibu ...apa nak buat dgn org yg smcm ni.....????

ibu dah padam komen2 yg mnyakitkn hati tu....tp msh ada lg yg 2,3 komen yg masih ada tuk bukti n tuk dia sendiri nilaikn lek....

"KEPADA CIK tanpa nama TAK PAYAH SUSAH2 NAK TERJAH N3 IBU YE...XDAK APA YG MENARIK PUN, SAYA NI INSAN BIASA....BLOG IBU NI BORING KN SO....TOLONG JANGAN KACO HIDUP ORG BLEH!!!!!!!!!!!!"
Klu rasa bagus sgt mana blog dia....ibu pun teruja nak terjah blog dia......(drpd IPOH MARI ) ada tak kawan2 tkena mcm ni....GRRRRRRRRRRRRRR..........

4 ulasan:

mamalieyna berkata...

aduhai ada jugak insan mengibuk kt blog kak ni....ignore jerlah kak..atau moderate comment..kalau ada insan tak diundang komen, bleh tapis sebelum publish..hish..awat la menyibuk sangat! tumpang sakit hati dibuatnya..haih~

shila berkata...

buat dek jer lah.... shila pernah kena sekali pastu wat moderate comment... boleh tapiskan... tak yah bagi peluang tak der nama ni komen sbb kalau depa komen kompem sakit hati... biaq kita berblog ngn rasa hepy... enjoy blogging k... hepy sokmo...

~Siti Hajar~ berkata...

knpa la ada manusia camni...bt org sakit hati aje, klu xsuka jgn terjah la rmh kita kan..

k.imah bt xtau dah, dia sakit hati sbb blog dia xde org xterjah kot...hehe

eB ezrin berkata...

musti ader yg prangai pelik g2 kan? mencik

Followers