Selasa, 4 Oktober 2011

~~iBu CeRiA BiLa AnAk2 CeRiA~~

salam selasa yang ceria
mood ibu makin ceria bila tgk pic anak2 yang ceria
anak2 adalah sumber inspirasi
walau penat seharian bkrj, bila tgk telatah anak2 yg ceria ,hilang rasa penat

cepatnya masa belalu, dah hujung tahun dah,anak2 ibu minggu dpn exame akhir tahun
dan cuti semester akhir pun bmula
ibu kena la plan nak bwk anak2 g jenjalan...kemana ye...?

smlm cuti, ari ni ptg dah nak masuk krj mlm
happy sgt sbb minggu ni cuti cantik sgt
sabtu, ahad n isnin...
ahad penuh ngan misi....yg penting 9.10.11 adalah ari lahir ibu yg ke---tarihk yg cantik harus lah dsambut dgn meriah n harus lah dabadikn d blog kesayangan ibu ni....layan pic kanak2 riang
















senyum sokmo!!!!!


5 ulasan:

eB ezrin berkata...

cantek deco dinding imah.. suker...
ps: ala ajak jerk hubby tuh tgk malu lg ke x? ;p

zaidah berkata...

SAMA NGAN EB....SUKA TENGOK DINDING BELAKANG TU....HEHEHE..LARIK DARI TAJUK

mamalieyna berkata...

9.10 ` menghitung hari ye..agak2 nak ke mana la tuh..best la cuti ngam2x kan..sesuai..^_^

LYAfrina berkata...

heheh..birth y ke brape imah??? happy birth in advance yer..

imah..sudi2 ambik tag kt blog lya yer:-

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2011/10/saya-blog.html

::NureeN:: berkata...

anak sumber inspirasi kan :)
klau kita sedeh anak2 la akan buatkan kita tersenyum..

hepi besday in advance..

Followers