Selasa, 18 Oktober 2011

~~NaK HiLAnGKaN BoRiNg MeNuNgGu~~

salam selasa nan sayu
lambat bsiaran...dah 2hari dok menjaga cik somi yg demam
demam biasa je tp manjanya lebih

ibu jaga siang je...mlm ibu g krj gak
bila tgk ayah boleh bangun jadinya ibu gigih g krj gak walaupun tdo xcukup ni

hari ni masak bubur dulu bg ayah makan
smpt gak ibu m,update blog jap he....

so layan bberapa pic yg ibu klik2 guna fon jer ni
lokasi: Taman tasik s.alam
waktu:sekitar 9.30am
hari: sabtu 15/11

sabtu lps sblm gerak ke kenduri d rumah SIL d rawang, ibu ada urusan bank d plaza alam sentral
so...sementara nak tunggu bank bukak kul 10am tu, nak hilangkn boring anak2 menuggu,lepak jap kat tasik yg cantik ni...layan...




 ayah sedang merenung jauh k tasik sinun...
 sempat adik ngan abag main kat sini lu..
 dah pandai ijat main buaian....
harus interframe tuan blog ambik pic sendiri jer.....

5 ulasan:

LYAfrina berkata...

tringat tasik ni dulu.. msa duk shah alam.. pnah melepak dgn kwn2 kat sini..rindunyerrr

wahida berkata...

bila tgk tasik terus ada rasa damai di hati...

~Siti Hajar~ berkata...

Sempat lg k.imah klik2 yer...hehe

Nmpk pic SIRIM...Kat SIRIM tu la sy p interview dulu tp xde rezeki..huhu

eB ezrin berkata...

senyum skit dear :)

mamalieyna berkata...

tak pernah lepak tasik ni...haih tak bleh jadi, nk kena pi terjah ni..hee~

Followers