Khamis, 27 Oktober 2011

~~DaH LaMa TaK bUaT KeTuPaT PaLAs~~


salam khamis,kemarin ibu last krj pagi,hari ni cuti le......aktiviti drmh je la
minggu dpn dah nak smbt raya haji pulak tp planing masih xtentu lg
nak blk atau tidak sbb cuti ibu bmula ahd smp rabu,ayah pulak sabtu smp selasa
klu blk pun mst sabtu mlm n blk kl selasa ptg kot
mcm kelam kabut je,harap2 ayah planing jadi blk ,boleh le merasa mkn ketupat daun palas n mkn byk daging korban he...
dah lama xbuat sendiri ketupat palas,raya baru ni mak yg buat suma,ibu masak rendang jer

ketupat palas mmg sedap n senang d buat klu bramai2 la ye...klu sensorang ngee mnguji kesabaran gak nak siapknnya...raya tahun2 lps braya d rawang jer...tahun lps dah ada rmh kedua so layan pic ketupat palas yg kami buat bramai2....selamat bkrj......



ketupat palas,pic pada raya haji tahun lps...harus buat gak tahun ni...

5 ulasan:

::NureeN:: berkata...

hehhe nureen x pandai buat.. pernah tlg mak buat dlu kejap jd jantan kejap betina ;p
tp tok wan nureen terror.. mak kata tok wan nureen masa kecik2 dlu rajin tlg nyang nureen.. depa org susah dok kat patani thai nunn

mamalieyna berkata...

kami balik johor ja sat,,cuti 3hari ja kan..hu~

huwaaa rindu ketupat palas!

Salina@IbuAqil berkata...

huwaaaaaaaa nak ketupat daun palas.. ;)

eB ezrin berkata...

fav kami tuh... nk skit. hu3

LYAfrina berkata...

hehe.. pndainyer imah buat ketupat palas.. lya nk lipat2 tu pon x mnjadi lgsung

Followers