Jumaat, 16 Disember 2011

~~MuHaRaM ....BuBuR AsUrA TiMe~~


salam jumaat y mulia, penghulu segala hari
ibu krj mlm so.....auto publish la...eB...imah xpandai la nak masuk komen kat n3 eB...emmmm....
tp imah selalu jegok suma n3 eB tau
.........................................................................

alkisahnya....sejak dtg merantau ke kl ni rasanya belum penah merasa mkn bubur asura hasil air tangan org tua, so ayah ari2 plan nak buat bsama kakak nya d rawang tp masing2 sibuk dgn aktiviti harian
weekend lps dpt gak ibu ,ayah makan bubur asura hasil kerjasama ayah n SIL d rawang
ibu krj pagi so tolong makan jer

maaf xsmpt nak pos ke mamalieyna....xpe nnt mak dtg kl kita tolong mak buat sama2 k...
layan pic jer jangan maraaaa......

beg dah ready dlm keta nak g holiday...... :) happy weekend...





yg beserabut tu daun pandan...



memang sedap tp klu org2 tua buat lg sedap n warna lebih gelap sbb kat kg kacau dlm kawah besar
kat kl lain kn cair gitu..ni kedah mari

3 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

Sedapnya sis.. ;)

::NureeN:: berkata...

kl sama mcm penang cair gak.. tp kedah punya mmg best kan.. ari rabu ni gotong royong ramei2 masak asyura gak

mamalieyna berkata...

aduuuh terus ngidam nak makan..nak ajak mak buat aa...terliur nih~ =P

Followers