Jumaat, 22 April 2011

%%PaNtAnG nAmPaK tUdUnG fEsYeN BaRu%%



salam jumaat n salam weekend suma

sukanya ibu mlm ni dah last krj

esk cuti dah planning2 nak kuar jenjalan

n3 ibu hari ni mngenai hobi ibu yg suka bshoping ni

walaupun ibu krj operator je tp penampilan mst sentiasa up to date tau

lgpun g krj pakai pakaian biasa

so, ibu pantang ada koleksi tudung tbaru mst beli

pakai atau x itu soal k2

ibu suka fesyen tudung skrg ni,senang pakai murah n cantik senang nak dpt lak tu

ni ibu ada klik2 pic sbahagian dr koleksi tudung tbaru ibunya tuk kegunaan harian.....selamat bcuti n happy2 selalu


yg tbaru ibu bli bru 2kali pakai...



sebahagiannya je bleh gantung yg lain lipat je..


sbhgian tudung ibu pakai yg ada ibu klik2 picnya....

6 ulasan:

mamalieyna berkata...

tak pndai sgt berfesyen sbb tak sesuai ngn muka..hu~

bulat sgt muka na ni..ngee..

maszmadi berkata...

salam kenal.. hm, sekarang ni masz tengah nak kumpul koleksi shawl pulak, boleh pakai lilit2.. hehe harap2 menjadi..

alimaz kembara terasing berkata...

tak salah ikut fesyen janji tutup aurat..... emmm cantik2 tudung imah....saya jarang beli tudung.... kalau dulu tudung bawal tu banyak la.. tapi la ni dah tak pakai dah tudung bawal tu.... suka pakau tudung segera... senang dan cepat.....

Bionic women berkata...

kita suka shwal. tapi yg bese2 jer..hehe..ntah ler kureng skit berfesyen tang tudung kot..

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

wahh kak mah..bergaya sakan nooo..eheheh
okla tu...bergaya utk suami..:-)

KizZ berkata...

Wah...pandai yah ibu berfesyen...

Followers