Selasa, 12 April 2011

%%MaNu DaRi CeNdAWaN AsLi%%


cendawan asli msk sup campur kerot n suhun
salam bahagia n ceria suma

macam biasa bila ibu cuti pada hari2 org lain bkrj

aktiviti ibu memasak ja la

boring gak kan sebln 2 kali ja dpt cuti pada hari minggu

bru dpt kuar jln2

ari cuti biasa dok rmh masak2 n jaga mkn minum kakak abg yg bsek. tu....

tp ibu dah biasa n xkisah pun

dah xlama lg rutin ni akan b'akhir......

bbalik pada tajuk asal ye...

manu cendawan asli...

cendawan ni ayah beli kat pasar pagi

bukan yg biasa cendawan tanam tu

ni cendawan asli yg tumbuh di busut klu d kg2 tu

kat kg ibu panggil kulat tong,xtau knp nama tu

mungkin kembang mcm tong kot

tp biasa org panggil cendawan busut.

susah nak jumpa tau

bila dah jumpa tu ayah beli n suruh ibu masak sup tuk mkn mlm td

ada lebih lg ibu masak dlm nasi goreng jadi la nasi goreng cendawan ikan masin...layan picnya ckit ye....model xde ari ni lum bangun tido lg....
nasi goreng cendawan ikan masin

3 ulasan:

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

wow nasik goreng cendawan ikan masin....

Fieza79 berkata...

sedap nya cendawan..menjadi faberet fieza gak tuu..sll mak arr suka buat goreng kunyit...fieza makan je hehee

mamalieyna berkata...

best tu....lama tak beli cendawan ni..mmg susah nk jumpa..n kulat pun best kan..masak lomak..hehe..

Followers