Khamis, 21 April 2011

##BeTuKaR KePaDa SaFi RaNiA##


salam happy...

n3 ni wujud bila ibu baru betukar safi baldis kpd safi rania

maklum la umur dah 30an ni mcm2 cela timbul kat muka ni

bila tgk iklan kat tv tpengaruh lak rasanya

ibu baru 2bln mencubanya

ada gak perubahan

cam sblm ni muka ibu bminyak, skrg cm kurang sikit dah

tp risau gak bila tgk jeragat dah timbul kat muka ni

harap2 bila lama2 gunakn safi rania ni

kulit muka lebih cerah n muda sok mo...ngee...

tgk la prubahannya....

sebelum guna, gambar bwh ni time hari raya thn 2010




selepas guna, gambar bln 3/2011 bru ni bila g rmh mamalieyna,topi pinjam yg cik somi mamalieyna punya...

4 ulasan:

mamalieyna berkata...

kak, na dh stop guna sbb rasa cam mkn berjerawt la muka..awai2 rasa selesa, lama2 sket..hu~ skrg dh stop...tp tgk org gak kot, ada yg ok, tp cam na tak ok..hu~

waaah isteri en polis pun tak sempt melaram dgn topi tu..ngee..

mamalieyna berkata...

kak, na dh stop guna sbb rasa cam mkn berjerawt la muka..awai2 rasa selesa, lama2 sket..hu~ skrg dh stop...tp tgk org gak kot, ada yg ok, tp cam na tak ok..hu~

waaah isteri en polis pun tak sempt melaram dgn topi tu..ngee..

Fieza79 berkata...

wahh lps ni harus tambah berseri2 la kan...ok menten tau...

alimaz kembara terasing berkata...

sesetengah org tak sesuai pakai safi rania ni..... tapi nampak imah sesuai... muka ok jew....

Followers