Selasa, 26 April 2011

**KiTaRaN hIdUp DiNaSour D bUkiT kIaRa!!!...**



















hai suma,hari ni ibu dah pun mula shif pagi


so xdpt la ibu nak jengok2 n3 kwn2


xpe blk mlm ni bleh la ibu on9 jap,n3 ibu pun schedule tuk 5hari n auto publish


hari ni bkisar aktiviti d pusat sains negara lg




kisahnya ijat yg ganaz ni pun takut ngan dinasour


apa xnya,dah le besar ya amat,siap gerak2 lg




ada satu ruang tu siap gerak n ada bunyi2 lg


jgn kata anak2 takut


ibu pun seram cm real je



so lyn kitaran hidup dinasour smp la ke rangka n tulang2nya...layan....
ni kat luar replika yg xleh gerak2, tu yg tumbuh2 rumput tu....




ni pun replika yg bleh gerak2 n siap bukak2 mulut luas2 lg,cmna budak2 xtakut....

abang mirul ngan sepupunya aiman siap pesan ngan ibu,bila dia bukak mulut bru ibu klik tau....

ijat takut siap peluk ibu kuat2 tp mata tu xlps nak pandang je dinasour tu...





tgk la telur dia je pun dah sama besar ngan kepala manusia.....







rangka dinasour

tammat sudah ni skrg tinggal tulang je...klu ada lg spesis ni mau dia mkn kita mentah2 .......
ada lg smbgn mengenai kecanggihan sains lak.....












































































































4 ulasan:

mamalieyna berkata...

hahahhaa,,,abag ijat pun takut..mmg hebat penangan dinasour ni kan..ngee.. gerun..

alimaz kembara terasing berkata...

bestnyaaaaaaaa

Fieza79 berkata...

mcm real kan...kat sini pun ada gak pameran dino mcm tu tp tk sempat2 lg nk bwk anak2 pi..

Bionic women berkata...

kita x sempat lagi nak bawak Dhiya ke sini ler ibu..hadoiii..akhir bulan ni dah abis kan?

Followers