Rabu, 27 April 2011

%%CaNgGiHnYa SaInS n TeKnOlOgI%%

salam ceria suma,n3 ibu masih bkisar ruang2 d pusat sains negara lg yg byk ruangan cermin antaranya.....




byknya muka ibu...




kakak sesat,xla ni bilik cermin keliru, bilik stu ja cuma cermin ja byk...




kakak ain mncuba basikal ni bila kayuh rangka yg dlm kaca tu pun ikut sama kayuh.....




abg mirul pun nak cuba ni...




dinding ni bila kita sentuh akan keluar corak bunga2, ibu sentuh je bla nak klik gambar ijat pulak xready...



basikal ni bila kayuh menghasilkn tenaga n keta mainn dlm balang kaca akan bgerak2....



ni lantai piano,bila pijak dia akan bbunyi...




ayah pun leka mencuba pelbagai alatan sains yg unik.....

kakak n ibu xlps peluang nak bgambar kat ruangan ni
byk lg tmpt2 menarik ada ruangan ni tp ni je smpt ibu klik2 tuk kenangan d blog ibu....














3 ulasan:

mamalieyna berkata...

eh awat mcm ada tmpt yg kami tak terjah masa pi sana ni..huhu..rugi...rugi..ni gara2 dak ayep la ni..hee...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

mcm bes la..nak g terjah jugakla satu ari nanti...

Bionic women berkata...

arggghhh...x sabar nak pegi

Followers