Isnin, 11 April 2011

^^^MeNaMbAh KoLeKsI kEtA MaInAn^^^

keta control hadiah dari abang yie...



salam ceria n slamat bkrj suma,
ibu bru nak mula cuti, mlm td last krj, so ari ni cuti,selasa n rabu pun cuti, leh jaga anak2 sndr, suka suka suka...... krj lek ari khamis pagi, sapa lagi klu hobinya mnambah koleksi keta mainan, budak ijat ni la, ibu ayah sibuk bshoping kasut,time RORINE ada wat jualan gudang tu ari, ijat lak mrengek nak beli keta mainn, pada hal kat rmh pun ada yg jenis yg sama, time ari jadinya abang yie ada hadiahkn, so... bla ayah blelikn, dah jadi 2 keta yg sama,warna ja lain cikit,

keta control yg ayah baru belikn, sama kn dgn yg abang yie hadiahkn.


tp ayahnya warna hijau,abg yie warna silver........bru 3tahun dah pandai main keta mainn yg bharga dkt rm50...klu lg besar sok xtau apa lg yg dia mntk, ayah layan je klu anak2 nya pmintaan.....

2 ulasan:

Fieza79 berkata...

mcm tu la hero yg kat umah ni...asik mengumpul kete menan je...

mamalieyna berkata...

sementara belum sekolah, tunaikan jer permintaan anak2 nak mainan, dh sekolah..say no to mainan..hehe..

Followers