Rabu, 13 April 2011

##KeNaNgAn BsHoPiNg D PaSaR PaGi s.aLaM##

Baru smp, ready for shoping, troli masih kosong ..




salam ceria,pagi yg indah

ibu masih bcuti lg,tp xde aktivi yg mnarik nak dabadikan

dblog ibu,cuma kenang kenangan d masa dulu

sblm wujudnya blog ibu

kisahnya bla ibu cuti jatuh pada hari ahad ayah mst plan kuar

bshoping barang dapur kat pasar pagi s.alam

klu nak pegi ke sini mst btolak awal pagi skitar 7am gitu

bukan kerana tmpt tu jauh dr rmh ibu

tp nak park keta mnjadi masalah sikit

sbb tlalu thad parknya

lgpun mmg tmpt tu ramai org

sbb apa yg kita nak suma ada d jual d sana

mmg best klu g mst suma hajat tcapai

ibu pun jarang pegi sana 3,4 bln skali gak

time ni abg mirul xikut,kakak ain ngan ijat ja

abg ckp penat bjalan,lgpun abg dah besar mana nak ikut lg klu stakat kuar g pasar kn,

tp pegi baru2 ni smpt gak ibu klik2 pic tuk kenang kenangan layan.............

dah nak blk dah....

3 ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

dah lama kami tak ke situ..padahal dekat je ngan umah ehhehe

lizz berkata...

cam artis gi bershopping gitu

mamalieyna berkata...

isssh nak g gak..mesti byk borong kan..hehe..tak pernh g lgsg with arif..huu~

Followers