Isnin, 25 April 2011

~~LaWaTaN sAmBiL bElAjAr~~







salam ceria pada hari ptama krj ni tuk kwn2 yg bkrj

tp ibu cuti smlm n hari ni

bila ibu dpt bcuti sama ngan ayah bleh la kami skuaga keluar jln2

kemana lagi klu ke lawatan sambil blajar

ke PUSAT SAINS NEGARA la d area bukit kiara nun

seronok anak2 ibu sbb byk tmpt n benda2 menarik d sana

banyak pic ibu klik2 tuk d abadikn d blog ibu ni

minggu ni ibu krj pagi, so ibu akan buat auto publish ja

so minggu ni ibu akan story mengenai aktiviti d PSN ja la

harap kwn2 xbosan .....

tuk pmulaan kita story mgenai ikan n akorium gegasi n ikan pun gegasi la.....

lokasinya jauh kena bjln lbh kurang 1km dr park keta tau.....


ayah yg pakai baju hijau n kakak ayah pun ikut tau yg baju merah bsama 3org anaknya...
bru masuk dah leka ijat memandang ikan yg bleh d sentuh tu...

ni la ikan gergasi dlm akorium gergasi tp xtau apa kenamanya ikan ni.....

see... dlm akorium ni pun ada penyelam gak...
ijat mmg suka tgk byk ikan ....



ibu bsama ayah yg xsuka bgambar mungkin dah nampak tembam dr ibu kot sapa nampak lg tua sbb ibu n ayah sebaya tau, bcinta sejak dr bangku sek. dr tgktn 3 smp la dah 12thn kawin...hehe...perasan muda la ni hee...hee...



dah habis story pasal ikan, esk n3 danasour lak, ijat yg ganaz ni takut x ngan danasour ni.....

slamat bkrj suma......


























































































































































5 ulasan:

mamalieyna berkata...

waaa dh sampai pun...syok tu...herm..apa ijat mesti berani sama itu dinosour~ ^_^

-Nureen- berkata...

x pernah smpi cni lagi...
mcm2 ada...

zaidah berkata...

blum pernah sampai sini..tapi seronokkan bila buat macam tu....

-Nureen- berkata...

nureen tag k
http://nureenasirellesya.blogspot.com/2011/04/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

lizz berkata...

wah cam best jer..anak2 saya tak pernah lagi kesini...nanti ingat nak bawak jugaklah....

Followers