Isnin, 1 Oktober 2012

~~AkSi-AkSi AiNa Di uSiA 44 HaRi~~

salam isnin yg ceria...hari baru,minggu baru dan bulan baru ,header pun baru
ribuan terima kasih pd lily @kwn alam maya mamalieyna kerana sudi buatkn header tuk dinor family
sgt2 cantik ibu suka :)
mood ceria sbb weekend dpt kuar dr rmh ambik udara segar bsama baby aina..
aina sgt2 good girl...diam je...n tido je bila ibu bawak kuar g soping2 barang dapur pada hari sabtu pagi
hari ahad ptg pula ayah bawak kami kuar raun2 g pasar malam dgn moto jer
aina lg sekali spoting n good girl diam n tido jer dpt la ibu beli yong tau fu dah lama teringin nak makan
pekembangan terbaru aina skrg dia suka klu ibu letak dia meniarap,kepala dah boleh tegak
bediri pun dah kuat dgn bantuan ibu la
so...ibu pun mengabadikn pic2 aksi aina d usia 44 hari tempoh hari...layan..







6 ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Salam kak...

alolo..comel2 aksi dia...

**Sama2 kak...lily buat biasa2 jer..segan juga ni.. :)

eB berkata...

alahai comeinyer... suker tgk....
chakkkk... cantek...
pandai lily wat... :)

Izan Ishak berkata...

akak...cantiknya header baru nih! lily mmg kreatif orgnya... :)

wahhh...aina dah kuat ye angkat kepala. zayyan plak kalau tiarapkan dia skrg ni sokmolah tergolek ke tepi... hehe...

mamalieyna berkata...

amboi aina, ibu dah pandai suruh posing2 ye..hehe..kiut jer~

LYAfrina berkata...

comelnyer...pakai sedondon baju+hairband...

Nadiah Sidek berkata...

suka gambar ke-2 tu :)

Followers