Jumaat, 12 Oktober 2012

~~PaNtAnG JuMpA~~

salam jumaat, minggu lps ibu bawak aina dgn abg ijat bersama member g giant
teman ibu g potong rambut kat dlm tu
bila ibu tgh potong rambut,kwn ibu si ina yg tolong pegang aina n jaga ijat
sempat abg ijat usha menan2 kat dlm giant tu
siap je trus g tukar token nak main ni
layan....



kemana pun klu jumpa benda alah ni mst nak menabung ngee....
nasib ada kwn ibu tolong layan abg ijat


suka abg ijat dah lama xlayan ni maklum la ibu bru lps pantang

3 ulasan:

mamalieyna berkata...

hehe... abang ijat nnti ajak akeem eh, akeem pun suka ni..^_^

Izan Ishak berkata...

suka abg ijat dpt naik eh.., senyum sampai telinga~

adianiez AIDA berkata...

Anak2 dara aida pun pantang jumpa mainan gitu. Sure nak 'menabung' gak :-) hi hi hi...

Followers