Khamis, 18 Oktober 2012

~~JuMpa JuGak peNaWaRnYa~~

salam khamis,jenuh ibu mencuba pelbagai cream tp xjuga sembuh2 ruam susu d muka aina
makin teruk smp kedua2 belah pipi merah2 kesian ibu tengok
last sekali ayah beli cream pelbagai guna d farmasi harganya boleh tahan mahal jugak
tp mmg mujarab,aina kini dah baik sepenuhnya
mungkin cream lain xsesuai dgn kulit aina kot
ibu sgt2 bsyukur aina dah sembuh

hu...sedih bla blk dr krj ibu ambik aina dlm kul 7ptg..ummi ckp aina menangis je....tido xlena, kejap2 nak kena buai, salah ibu juga sbb xbawak puting kosong,sbb aina jarang isap dah, so ibu xde la bawak,blk je dengar komen negatif dr ummi ibu apa lg sebak n terus air mata ni turun dgn laju je...dlm fikiran fikir nak brenti je...hu
tp ibu kena kuat semangat,ibu ambik komen2 tu sbg perkara biasa sbb aina belum serasi dgn ummi lg,
lg pun 2bln aina BF full time,bila tukar pd susu botol mungkin xbiasa lg
so...rutin biasa harus d tempuhi,ibu doa2 hari ni aina boleh tido dgn lena bteman kn puting kosong sbg ganti puting B ibu...


ptama kali guna cream ni...sgt2 bpuas hati dgn hasilnya...

3 ulasan:

mamalieyna berkata...

Alhamdulillah dh baik..

huu~ dpt rasakan perasaan sedih tu, hrp Ummi makin cekal jaga aina, dan aina makin serasi dgn keadaan baru tu..

Insyaallah moga dipermudahkan,amin..

Aisyah Husaini berkata...

Sabar ye..biasalah budak2 baru nak sesuaikan diri dengan orang dan persekitaran yang baru. adat orang yang berkerjaya macam kite ni kan : )
jemput2 aisyahusaini.blogspot.com

LoVeNLiFe berkata...

Cian aina kan..kalau ikutkan hati kita mau je benti keje jaga anak2 kan..
Tp ibu kene kuat tau...
Berkorban sekarang demi masa depan yg lebih bermakna..

Followers