Jumaat, 19 Oktober 2012

~~RuTiN bArU~~

salam jumaat,selama 2bln ibu yg hantar n sambut anak2 ksek
 bmula minggu ni rutin baru bg ibu n anak2
dulu sblum ada baby...abg mirul 12thn,kak ain 8thn ngan ijat 4thn ibu hantar k rmh umi 4hari dlm sminggu
dr 8am smp 6pm dgn bayaran rm400
rutin baru hantar k rmh umi kak ain dlm 2minggu 4hari je pergi (bila ibu krj pg jer),abg ijat ngan baby dlm sminggu 4hari dgn bayaran rm550,abg mirul xhantar lg sbb dah boleh bdikari sendiri 
      berbaloi ke? apa2 pun ibu cuba dulu dlm 2,3 bln ni
happy weekend..ibu krj lg sari esk...hu.....
lega smlm ummi bgthu aina tido lena toi bila ummi bedung dia dr kul 12 thr smp 4ptg..blk pulak ayah yg ambik n bila ibu smp rmh dlm kul 7ptg trus BF kn aina trus lena smp pg hu...rasa tenang nak krj hari ni..


kak ain suruh ibu snap pic dia tgh sibuk pakai stokin nak ksek sesi ptg pulak
minggu dpn ibu krj mlm,siang ibu ada d rmh,so kak ain akan blk kermh ibu le.... 

4 ulasan:

mamalieyna berkata...

herm..mesti rasa lain kan.. takpa pelan2x nnti jd baisa..RM550 kira ok lg tu... tapi utk jangka masa panjang.. fikir2xkan..hehe~

kakak dh pandai suruh snap gambar dia eh, nk masuk FB la tu..hehe~

LYAfrina berkata...

xpe.. cuba dulu... kalo rasa x berbaloi.. lps tu mula fikirkan apa y terbaik..

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Moga baby aina baik² jer di rumah umi...moga semuanye berjalan lancar..^^

::NureeN:: berkata...

nureen pon x pasti harga tue ok ke x.. nureen antaq ellesya n emir rm350 :)

Followers