Rabu, 3 Oktober 2012

~WoLdLeS WeDnEsDaY: RaMbUt N MeNaN BaRu aBg iJaT~~

salam rabu,abg ijat mmg suka kumpul menan
menan terbaru  gasing la pulak, hai mcm2 kuat betul pengaruh kwn..
layan je la...janji anak happy....



xpenah lak potong rambut fesyen ni...ibu suka nampak kemas,tp ayah kurang gemar, katanya mcm samseng..ade ke mcm tu hai
apa taknya,yg tukang bawak g potong tu ha si abang mirul hu...


koleksi menan gasingnya


sampai bila abang ijat asyik nak beli menan je ni..harap bila dah bsek. tahun depan suka kumpul koleksi buku2 pulak...amin...

5 ulasan:

eB berkata...

rajin collect bgs... ader interest awal :)

Fieza79 berkata...

emmm sama je lah dgn hero kami kat umah ni..penuh la gasing tu dlm umah..hri2 nk bli gasing ntah apa nk di bt pun ntah...

mamalieyna berkata...

waa hobi baru ye abg ijat..hee~ takpaa tahun depan dh sekolah, layan buku plak kan.. hehe~

encem je rambut camtu, mana ada cam samseng..hee~

NUR berkata...

Budak2 semua ske menan..

Izan Ishak berkata...

anak2 lelaki ngan gasing ni takleh dipisahkan kak. izan pun anak2 ni dok minta nak beli gasing juga kekadang tu bila nmpk kat mana2. tapi maknya ni buat dek aje.. haha...

hensemlah abg ijat ngan rambut baru tu... mana ada gaya samseng pun. auntie suka3!!!

Followers