Rabu, 5 September 2012

~~WoLdLEs WeDnESdAy:AiNa DaH BoTaK~~

salam rabu,hari ke 21 ibu bpantang,makin hari makin btambah btenaga ibu
anak2 n tugas harian pun makin lancar,
 bagai yg d planing smlm nak cukur rambut aina, so siap sudah dlm masa 11/2 jam tau
cabarannya, dah ler buat sorang2, aina mula2 baru je gunting rambut dia punya melalak mcm ibu potong kena kulit plak, lps bg susu sambil tu smbg gunting, bila dia lena baru suma bjln lancar

tp takut jugak tkena  kulit kepala dia yg lembut tu,so ibu cukur ikut mana yg boleh jer la ,xler licin sgt
yg lps2 mak yg buatkn...layan pic budak botak ni..



nampak tembam plak bila dah botak ni..



dulu rambut aina lebat harap lps ni btambah lebat lg...



saja nak buat kenangan..alat2nya gunting dgn pencukur jer..


mula2 gunting dulu


baru sblah


dah 50%


dah 70%


dah 80%


nak mula mencukur ni yg seriuw ni


dlm95% jer cukur kira bloleh la tu...


byk jugak rambur aina yg d buangkn...yes..berjaya juga akhirnya...

3 ulasan:

mamalieyna berkata...

weeei seriau nya buat sorang2..awat la tak tunggu weekend..bleh tolong pgg aina ke..huu~

ok dah tu..aina gegirl tak cukur habis takpa..

serius ja muka aina, rindu dia!

en_me berkata...

syukur dah selamat dicukur kann.. ehhee

LYAfrina berkata...

comelnyer dia...
lebat gak rambut..

beraninyer imah buat sndiri.. lya mmg takut

Followers