Khamis, 6 September 2012

~~BeRaYa DLm PaNtAnG PuN BoLeH JeR~~

salam khamis yg mulia,hari ni hari ke22 bpantang ,maksudnya lg 22 hari nak habis hu...sabar menanti
baru nak cerciter rayakn sibuk bcerita pasal bpantang n baby baru jer
kisahnya jangka bsalin ibu kn 31 ogos 12,so 50-50 sempat braya ke x,so last minit baru beli baju raya 
itupun blaus jer selai...bluas pun tuk ibu mengandung 9bln punya

tup tup hari last krj mlm n lg 3 hari nak braya ibu bsalin la pulak
so pakai je la baju yg agak besar tu..walaupun dlm pantang braya tetap braya tau
pg2 dah mandi bsiap pakai baju raya n bgambar kenangan 
hu yeay tahun ni kami braya 6branak..hu sempat ayah g bayar zakat anak k4 sblm btolak blk kg
pd tgh harinya ibu blk krmh FIL jap,ptg btolak blk rmh mak n bpantang seminggu ,sempat brurut 3 pg beturut2, tp sakit pinggang stil terasa smp skrg..agaknya kesan mengandung masih xhilang lg kot
layan pic yg hado jer....




Aina sempat juga braya d kg kedah hari ke 3 bpantang ni...



baju ni nmpk besar kn..ke ibu yg gemuk he..



masih ada mood nak bgamabar..walaupun...



dan lg..teruja dpt baby d musim raya


kakak dah ada geng..ain bsama aina


cepat besar aina nnt boleh bgumpal dgn abg hakeem


nmpk sgt ibu xbmaya kn ..menahan sakit pinggang sebenarnya tu...



hero ibu,abg amirul, anak sulung dah 12thn cepat masa blalu


anak k2,anak dara ibu, kakak ain dah 8 tahun pun



baby besar yg manja dah jd abang pun,amzar dah 4 tahun, tahun dpn dah nak masuk tadika tp ckp masih pelat hu..


anak bongsu ibu....bongsu ke....?  aina dah 22 hari, hari ni dah nampak tembam.,.masa ni baru 3 hari
sempat beli baju ikut tema sehari sbelum raya...


dlm kenangan raya tahun 2011, tema hijau


raya tahun 2010, tema oren....cepat toi masa belalu kn...dah xlama ibu nak besara dr bkrj
cam xbest plak klu dok rmh jaga anak jekn kena planing buat sesuatu bila brenti krj nnt
hilangkn bosan dgn rutin yg sama...baru cuti 3minggu dah rasa bosan dok rmh jer.....

3 ulasan:

Nadiah Sidek berkata...

baby nak beraya la tu..sebab tu dia keluar cepat ^_^

mamalieyna berkata...

memang sgt cepat betul masa berlalu..nnti sedar tak sedar, dh besar aina dan hakeem...nnti Insyaallah ada lg orang2 baru..hehe..kalau ada rezki kan.. ^_^

huu~ nasib baik la kuar wad cepat, sempat blk kg beraya..puas hati wlupun beraya dlm pantang..hee~

Salina@IbuAqil berkata...

Amboi2 kak..
Dalam berpantang berposing x tggl..
Hi3!!!!!

Followers