Rabu, 12 September 2012

~~PeKeMbAnGaN TeRbArU AiNa~~

salam rabu,hari k28 ibu bpantang...aina pun dah 28 hari n hari ke2 abg mirul duduki UPSR semoga abg tenang mnjawab suma soalan.......
nak abadikn pekembangan aina
dah 2hari aina mula tidur dlm buai,baru dia dpt tidur dgn tenang klu tidak tu abg ijat asyik kacau je
mlm je tido atas katil,sgt lasak,bpusing badan bila bagun pg, setiap 3jam mst dia nak mnyusu..dah tembam n makin hitam manis mcm ayah pulak...layan...



lps buat surat branak ayah trus g daftar kat klinik n ambik apmt sebln pd 19/9 kena g chek klinik...


kat bandar ni pun masih ada misi yg dtg melawat kermh tau...tp dtg hari bcuti le..
31 ogos diaorang dtg n hari ke16 aina sihat2 jer,berat pun dah naik dr 2.9kg ke 3.4kg dah...skrg lg la makin sarat rasanya..


nmpk hitam manis plak pic ni....lasak smp sarung tangan pun jatuh kemana dah..


lena toi aina dpt tido buai btemankn si penyu....


abg ijat yg tolong suapkn susu ibu yg dperah kpd aina.....good boy ye.....

3 ulasan:

mamalieyna berkata...

eheh aina ada turtle jugek, sama mcm akeem..^_^

comel betul tido menonggek!

Izan Ishak berkata...

suka tgk pipi aina dah bambam... kalah ngan pipi zayyan nih...

gud luck utk abg mirul...moga tenang dlm menjawab examnya ye.

LYAfrina berkata...

comelnyer dia tdo..alhamdulillah..aina mbesar dgn baik

Followers