Khamis, 20 September 2012

~~CHeKUp AiNa SBuLaN~~

salam khamis yg mulia, hari ni dah hari ke 36 ibu bpantang
smlm hari ke 35 ibu bawak aina ke klinik timbang n cucuk aina tuk sbln
sgt2 happy sbb berat anak naik n berat ibu turun 10kg tau..
berat ibu last preggy 15 ogos sbyk 66kg skrg dlm pantang hari ke 35 berat ibu 56kg sgt2 happy sbb 99% tercapai target ibu nak dptkn 55kg tau..harap masuk krj nnt dpt kurang lg....ibu sihat tp tekanan darah tinggi sikit smp 3kali misi ambik bacaan...apa xnya bosan dok teperap rmh jer...tension dbuatnya hu....

berat aina pula naik dr 2.9kg masa lahir hari ke 35 berat dah 4.1kg naik 1kg ni berkat BF full time
aina mmg kuat menyusu tiap 1 tau 2 jam mst bangun tido nak mnyusu tau...good girl tp kurang buang air besar,2 hari skali jer hu...

layan pic budak debab ni..



pose sblm g klinik....aina tido jer....


apmt 2bln 17 sep tp hari tu hari pertama masuk krj tu....kena call apply coti ler....


kesian aina blk jer dr klinik tido smp 2jam xbangun2...balas dendam toi td kat klinik terganggu tido dia kejap nak timbang la kejap nak cucuk la...sekuat hati dia menangis bila kena cucuk ..hu ....nasib baby girlkn manja sikit....

dah muat pakai baju yg m,ndak kasi tu....

3 ulasan:

::NureeN:: berkata...

kejap jerr dh sebln yerr aina.. 4.1kg yerr aina, emir dlu sebln 3.8kg :)

eB berkata...

kajapnyer ms berlalu kan? :)
amannyer nmpk bb tido. suker tgk... :)
aerish n aed dolo sbulan dh 5kg... ngeeeee...

eh betol ke imah anak2 lahir lagi bsr dari yg awal2?
eee takutnyer...
sbb aedrean dolo lahir 3.7 kg... kali nih dr ckp bb A lebih kurang tuh gaks la, cumer kalo leh drg pn x mo bb A lebih bsr dari abg dier. sbb bhy kat eB... cumer kalo cam yg imah teka 3.2 tuh ntah la..
sbb aerish dolo lahir 2.78 kg sbb dier lahir awal sbulan... :)...

doakan2 yer.. :)

mamalieyna berkata...

ohho aina dah makin tembam...weiii dah muat baju tu..mmg berkat susu ibu,,membesar bagai Johan~ hee~

Followers