Rabu, 9 November 2011

~~SeLaMaT HaRi rAyA KoRbAn~~

salam rabu yg mulia, cuaca hari ni mendung jer,selamat kembali bkrj pada suma,
minggu ni cercite blk kg je la kn,
ibu btolak blk kg pada jumaat mlm kul 11.30 mlm,smp kg dlm kul 6.30pagi ,pejalanan tak lancar
jem teruk sepanjang jln keta suma slow jer...


ibu d kg cuma 3 hari jer,smp sabtu,isnin mlm dah btolak blk kl,
aktiviti padat, hari ptama smp ibu singgah d rmh FIL dulu
pagi kami kuar beli barang2 nak buat kenduri mlm raya tu,kenduri tahlil, menu mee kari dgn soto, lemang FIL tempah jer, mlm raya tidur d rmh FIL, sblm tu pergi juga rmh mak anta barang2 dapur hasil soping d TESCO sg. petani, n mlm tu lps kenduri hantar gak makanan kermh mak.

esknya raya ada aktiviti tp suma aktiviti tak menjadi grrrrr....knp ye.....!
n3 esk ibu cerciter ye....



smp kat hentian mana xpasti layan ijat mkm megee lu, ayah abg,kakak tido kat keta

hari raya ptama,kuar g pekan beli new paper

selamat hari raya korban, kenyang perut makan daging korban byk.....hu....



6 ulasan:

~Siti Hajar~ berkata...

Seronok la kg dekat2 aje blh lari2 jap balik rmh mak k.imah & jap FIL kan..hehe

Salina@IbuAqil berkata...

Best nya.. Kami raya x kemana.. Aqil tak sihat.. ;(

eB ezrin berkata...

mkn dgg byk? wow :)

::NureeN:: berkata...

nureen rasa mkn daging byk kot nureen cirit hehhe...
awat tue muka ijat yg last pic tue.. mcm ada x kena ja?? tgh marah ke?

LYAfrina berkata...

lya raya bru ni xkmana pon..duk merap kt rmh jer.. sbb x sht

salam aidiladha

mamalieyna berkata...

sempat ajaaa balik kedah sat2...penat tuu...

Followers