Khamis, 17 November 2011

~~MeNaN BaRu Lg...Tp BuKaN mEnAn KeTa~~

salam khamis,ibu masih bkj pagi
anak ibu yg sorang ni suka sgt kumpul menan keta
tp kali ni bukan menan keta yg dia nak beli tp menan kipas kepala ben ten

pada mlm minggu lps ayah bwk anak2 bsama SIL yg lain kuar makan d bagan lalang
so....ada jual menan mcm ni pulak, ni pun mama aka SIL yg belikn, ibu xjoin sbb krj mlm ngeee... ....tq SIL....

tgk la tu main xhenti2 smp beteri cepat habis....


ijat mmg suka katun ben ten ni....


ijat dah pun 3thn 8bln....tp belum petah bckp...pelat sgt smp kadang2 ibu pun xfaham apa yg dia ckpkn....suka sgt beli menan.....ngeee.....

6 ulasan:

mamalieyna berkata...

dh beralih minat nmpk gaya abg ijat..hee~ ayep pun sama la, skrg dh pandai memberontak kalau tak kasi beli menan, tp mama dia tak layan, nangis la kejap..pastu ok. menan dh penuh umah..hu~

eB ezrin berkata...

eb minat gaks la. nak pinjam leh?

~Siti Hajar~ berkata...

Bestnyer ijat main menan, budak2 mmg camtu k.imah, suka sgt mainan pantang jmpa nk beli aje kejenyer...

Salina@IbuAqil berkata...

Aqil pun sama melambak koleksi kete menan.. Kekadang dh rosak pun dia simpan syg lg.. ;)

::NureeN:: berkata...

sama minta ngan anak sedara nureen, apa2 pon ben10, baju, kasut jam belon mainan semua ben10

Tanpa Nama berkata...

sangat menarik, terima kasih

Followers