Isnin, 21 November 2011

~~ aBaDiKaN HaDiAh KaKaK~~

salam isnin yg ceria
ibu cuti semalam, hari ni dah nak masuk krj mlm
minggu ni anak2 dah mula cuti sek. kn
pagi2 ni bising dgn gelagat masing2
ibu pun tepekek telolong la dgn pengai masing2 yg asyik betekak jer

tak pe minggu ni krj mlm jap lg dlm kul 1 ibu hantar la ain dgn ijat ke rumah ume
abang je duduk d rmh, kena pisahkn diarang ni, klu tidak asyik bgaduh je krjnya hu....

ada lg cerciter si kakak ain ni, rabu lpskn kakak ada majlis penyampaian hadiah
ibu tak pergi, pak su mat jer yg ganti tmpt ibu, so no pic hari tu
cuma pic hadiah ngan sijil yg kakak dpt hari tu...layan tuk kenanangan d kala kakak dewasa nnt......


sijil tuk pelajar bpotensi tmpt keenam ni anugerah tuk sek agama


bag angry birds....mmg jadi tren skrgkn.....
kwn2 mcm mana pengalamn jaga anak d musim cuti sek akhir tahun ni...?

6 ulasan:

eisyaawie berkata...

macam saya...cuti sekolah nie nak kena aturkan jadual betoi2...kalo tak asyik dok tengok tv dan main komputer jer la..

tak lupa jugak bawak anak2 bercuti...kalo balik kampung pun best gak time nie...:D

mamalieyna berkata...

anak tak sekolah lg, hee~ rasa2 mcm bila anak dh sekolah, takmo kerja la..haha..awai2 dh aim gitu =P

mamalieyna berkata...

upss tahniah kakak~

~Siti Hajar~ berkata...

sama la kita k.imah, pening kepala ni dgn anak2, kjp2 baik, kjp2 gaduh, kat rumah asyik gaduh berebut main games, berebut tgk tv siaran kesukaan mereka la, sampai nk mandi pun berebut toilet pdhal ada 3 toilet d rumah tu, pening pening pening...huhu

~Siti Hajar~ berkata...

Opssss...tlupa...

Tahniah Kak Ain, sga trs sukses yer..

Salina@IbuAqil berkata...

ina cuti hujung mggu 2 hari duk umah pun jadi tarzan sis.. sakit tekak den ni ha.. ;D

Followers