Khamis, 3 November 2011

~~MaSa tUk PuLaNgKn BuKu TeKs~~

salam khamis yg mulia ibu masih cuti,esk krj pagi dah
cepat masa blalukn...rasa mcm baru lg ibu g anta kakak ain masuk sek. keb.
skrg dah pun hujung tahun,dah smp masa tuk pulangkn buku teks pun
kakak seorang anak yg bijak n berdikari..

ibu rasa btuah ada anak2 yg pandai berdikari ,faham krj ibu yg xtentu masa ni..
semoga xlama lg ibu akan beri perhatian 100% pada suma anak2 ibu amin

skrg exame pun dah abis, buku pun dah pulangkn....cuma tunggu cuti akhir tahun je
tiba pulak bwk anak2 cuti2 malaysia....tunggu.....





dah siap ikat sedia tuk pulangkn jer..kakak baru tahun satu..so ibu masih kena tolong ikatkn...abag dah tahun 5....sendiri buat ler..

bukan buku teks jer..buku aktiviti pun kena pulanhkn gek....

good boy....ni je la krj nya...tgk tv sorang2 abg ,kakak g sek. bila ibu cuti ni leh ler layan ijat ....esk bila ibu dah krj pagi duduk ler ngan umie ye...

7 ulasan:

mamalieyna berkata...

Insyaallah next2 year bleh bg tumpuan sepenuhnya kt anak2 kan..haih bestnyee...hee~

anak2 cuti sekolah nnti, harusla bwk depa jln2 kan..kalau tak mesti bosan..^_^

Salina@IbuAqil berkata...

Hik3!! Budak2 cukup suka kalau mak deme cuti sbb deme bleh duk umah layan katun.. :D

~Siti Hajar~ berkata...

Best la anak2 pasni ibu xkeja dah, seronok jgk jd surirumah ni, hal anak2 semua di tangan kita, xpyh nk risau2 dah kan, k.imah nk resign bila pindah Rawang kan? bila nk pindah tu?

Anak sy dah pulangkan buku teks jgk tp 1 buku hilang & kn ganti, adeh! si abg tu mmg cuai la, entah mana dia letak buku tuh..

LYAfrina berkata...

hehhe..akhir tahun..bmula la sesi ikat mgikat buku teks.. teringat lak zman skolah dulu

eB ezrin berkata...

rindu ms skolah dolo, ms dpt buku baru :)
ps: slamat hari rayer aji (",)

Cho Zila berkata...

belum merasa keadaan ini anak semua tadika lagi.. tapi teringat zaman sekolah dulu...

ainnoraini berkata...

smlm baru pulangkan buku2 tu semua...

cadangnye cuti sekolah ni gi jln2 kat gambang mandi manda..entah jadi entak tidak..

Followers