Selasa, 29 November 2011

~~ pErGi mAjLiS KaWiN LaGi~~

salam isnin..eh..eh..selasa la....bg yg bkrj normal hour hari ni hari petama bkrj minggu ni kn
tp bg ibu yg bkrj shift hari ni hari k2 bkrj,minggu ni ibu bkrj pagi so auto publish la
minggu lps ibu cuti baik punya....sabtu ahad cuti penuh ngan aktiviti

sabtu lps 26 nov 2011, ibu ada pergi hadiri majlis sanding sepupu cik somi
majlis d adakn d dewan seni islam shah alam

kami pergi dah lambat dlm 2.30 ptg baru smp, ye la dah pergi ramai2 mmg lmbt le dlm 4 buah keta.....saling tunggu menunggu....

ni ptama kali pergi ke sana dewan nya luas...cantik2 dekonya...geram nak klik byk pic..tp segan ngan ipar duai

so layan pic yg mana sempat jer....lgpun bukan senang ibu nak kawal anak2 ibu yg aktif2 tu ngeeee...






jangan salah lak ye ni bukan pelamin....ni kerusi tuk mak bapa pengantin...merangkap tuan rmh..n penyambut tetamu...



ibu cuma klik dr jauh, pengantin tgh sibuk bfoto...

saja klik dr jauh nak tgk pelamin nya jauh kebwh dewan..d tgh2nya ada taman lg....


kakak ain tolong klik2 pic ibu bsama bakal biras...ni noni tunang adik cik somi yg bongsu
bln 6 tahun depan kawin le diaorang tui....



buah tangan dr pengantin




pengantin SHAH VS SYERA,perasan x pelamin ada huruf S di tgh2 deko pelamin tu.....

selamat bkrj..mlm nnt baru ibu boleh terjah rmh kwn2 pulak.....

5 ulasan:

::NureeN:: berkata...

perghhh ingatkan pelamin yg 1st pic tue hehhee... sweet kan pelamin dia

mamalieyna berkata...

waaa..best n cantik...rasa cam lama tak hadiri majlis kenduri kawen la..yelah mana ada sgt sedara kt area sini..hrpkan kwn2 kwen ja, tp kwn2 ramai dh kawen..hee~

Salina@IbuAqil berkata...

Canteknya pelamin.. Makin lama deco makin cantik.. ;)

~Siti Hajar~ berkata...

kretif la pelamin dia, 1st time tgk...hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

mati2 ingat gambar 1st tu pelamin pengantin wekkkekekekek

Followers