Selasa, 2 Ogos 2011

~~SeLaMaT mEnJaLaNi IbAdAh PuAsA~~

salam ramadhan yg mulia
ibu mmohon maaf kpd kwn2 kerana dah lama xjengok2 rmh kwn2
ibu krj shift pagi minggu ni

so masa tuk bblog sgt la xmngizinkn
n3 ni pun curi2 masa tuk tido ibu

bila bln posa ni lb mmberi cabaran kpd ibu
apa xnya, biasa bangun 4.30pg trus mandi kuar naik bas kul5
mula krj jam 6pg smp 6ptg...tp hampir kul 7mlm bru smp rmh

bila bln posa ni bangun kena awal sikit lg,pg smlm kul 3.45am hanya panaskn nasi n lauk je
pd mlmnya dah masak dulu,tp klu cuti bleh masak pagi2 tu

blk krj ayah jemput 6.20 dah smp rmh ,masak ala kadar t tunggu ibu cuti leh le masak special skit...k selamat bpusa suma....mood bblog dah bkurang la...knp ek....?




SALAM RAMADHAN DR DINOR FAMILY TUK SUMA UMAT ISLAM D DUNIA NI.....

3 ulasan:

LYAfrina berkata...

salam ramadhan....

sama la..bln puasa ni mcm x ckp masa nk wk n3.. letih...lya pon mlm curi msa wk n3 ringkas j utk hari ni...xpela..drp x ada...

**cumilll sgt template baru ni. smpena smbut raya k??

~Siti Hajar~ berkata...

Sy yg xkeja shif ni pun kalut memanjang tmbhan k.imah yg keja 12 jam ni kan, tp nk wat camna tuntutan kerja, anak2 pun dah faham kan...

Slmt myambut Ramadhan Al-Mubarak yer k.imah..

Raya nti blk kedah sggh mai la rmh sy, Kulim je, 1 jam dr Sik..hehe

::NureeN:: berkata...

rajin kak imah bangun awal.. nureen tidoq jerr x sahur.. eheheh.. nk msk lg la x sempat.. tp asben dh pesan blk keja je blk terus baru la bleh msk ;)

Followers