Jumaat, 5 Ogos 2011

~~MaSaK2 sPeCiAl BiLa CuTi~~

salam ramadhan n salam jumaat nan mulia
cuaca nampaknya cerah pagi ni

smlm ngan hari ni ibu cuti tp hari ni separuh je ptg kul 5 dah nak g krj mlm plak
jadinya boleh le ibu masak2 special sikit tuk anak2 n cik somi kat rmh ni
cewah xde mana specil pun cuma masak masakkn kegemaran je

manu wajib laksa le,sambal petai n sambal belacan
layanzzz pic masakkn yg xseberapa ni.......



laksa kegemaran dinor family ahakk......




ulaman n sambal belacan i lake......walaupun.........




sambal petai kegemaran cik somi , kami org kg katakn....uuuu......



kobis masak lemak suhun sesui tuk anak2 xpedas....


ikan goreng wajib ada tuk cik somi ,dia suka ikan kecik2 ni rangup katanya...




ni ja manu yg cik somi beli....mertabak daging....

ha...cempedak goreng umie pengasuh anak2 ibu yg bagi...ibu pun balas balik dgn laksa la pulakkn, sama merasa gitu....



pencuci mulut n perut, betik semestinya....

minuman apecial tuk cik somi, air halia elok tuk buang angin ....happy weekend n selamat memasak tuk pd yg bcuti ye...malazz pulak nak krj mlm ni....org suma nak mula bcuti ibu plak nak mula bkrj shift mlm, bsahur n bbuka kat tmpt krj la camni...cik somi la yg ambik alih tugasan d rmh pulak.....




3 ulasan:

mamalieyna berkata...

waaah best masak2 kt umah kan..hari bekerja tak sempat nk masak, blk dh dkt jam 7..tp esok dh bleh la, cuti2..lalala..aura makan pun dh ada ni..Alhamdulillah...

selamat bekerja..^_^

ainnoraini berkata...

salam ramadhan...
ade laksa...mmg peberet kami sekeluarga...

::NureeN:: berkata...

teringin plak nk mkn laksa k.imah.. sure sesedao laksa yg eina buat.. hehehe... nureen bagai la pernah rasa laksa eina buat, tp tgk jerr dh tau sedap kan.. selera org kedah la katakan

Followers