Khamis, 4 Ogos 2011

~~GiGiH mEnJaHiT LaNgSiR~~

salam ramadhan semua
hari ni ibu cuti jadinya gigih dok mnjahit langsir

minggu lps potong n g jahit tepi d rmh mamalieyna
minggu ni cuti cuma jahit tambah manik kat kening langsir
tgh jahit ni blm siap lg
ptg ni insyaallah boleh le siap...
selamat bpuasa n selamat bkrj bg yg bkrj ye...ibu cuti tp byk pulak misi nya ni....



simple je langsir ibu ni....janji btukar baru n hasil krj tangan sendiri he....




ni la mesin jahit comel ibu, jenis lama d beri nafas baru dgn kuasa elektik



senang d usung kesana kemari....satu je kelemahan nya..xleh jahit lama2 nnt motonya panas...

ibu jarang mnjahit..lg pun kurang pandai jahit baju,langsir pun sendiri punya leh le...yg simple2...

inproses ye...dah siap t smggu nak raya bru boleh pasang n inteframe kat blog ibu ni...he..





6 ulasan:

eB ezrin berkata...

wah rajinnyer :)

zaidah berkata...

zai tak pandai yang bermanik2 tu nak belajar jugaklah nanti..tapi langsir dah siap jahir...simple dimple aje...

Izan Ishak berkata...

rajinnya akak...untung ada mesin jahit kan. boleh jahit macam2..

cik dah faridah berkata...

salam singgah & slmt berkenalan..

wah semangat gitu...bila dah ada mesin jahit ni..mcm2 boleh buat kan...selamat berpose yek

mamalieyna berkata...

ok la ada langsir baru, Na macam takdan ja nak buat baru..hu~ dh la pagi raya kt sini..hukhuk..

~Siti Hajar~ berkata...

Rajinnyer k.imah...

untungnyer pandai menjahit sndiri, xyah upah org, jimat2..

Followers